söndag 24 juli 2011

Yrslig och trött valp

Nu är Cezza 11 veckor. Härom dagen så hade vi varit runt och hon hade fått åkt bil, rasta, vatten bil osv.
På vissa ställen där det är gräsmatta vid en parkering så kastar folk en massa fimp. Jag plockade ut två fimpar från Dolcezzas mun. På em när vi kom hem till sommarstugan var hon helt darrig och yrslig. Hon fick lite torsk med en massa vatten. För hon ville inte dricka vatten. Sen fick hon sova. Jag var riktigt orolig. Fick lite tips på att hon hade nog druckit för lite vatten, men vi var noga med att ge henne ofta  så jag misstänkte åksjuka, men igår när vi åkte bil så var det inte några problem. Så nu känner jag mig övertygad om att det måste ha varit fimparna. Hon kan tom ha hunnit svalt en. På natten så blev hon pigg igen - Skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar